: when the night is dark and stormy/you won't have to reach out for me/I will come to you/oh i will come to you

12 april 2011
Jag trodde det skulle dröja länge, länge, länge innan jag skulle få uppleva något sådant här. Ni vet ju att jag för ett tag sedan skrev om min drömman. Nu har jag fått en som både är och inte är som den jag beskrev, men ändå mycket bättre. Och det är väl liksom det som är så himla bra, att jag inte hade en aning om vem han skulle vara. Och att han kom som en total överraskning på ett ställe jag aldrig trodde jag skulle hitta någon gör det hela så fint, men på något sätt bisarrt.

8 november 2011
Varför ska man egentligen tro på äkta kärlek? Det finns bara i filmer. I sådana där amerikanska romantiska komedier som slutar med att den vackraste pojken väljer den töntiga flickan, för att KÄRLEK ÖVERVINNER ALLT. För varje dag som går blir jag mer och mer övertygad om att jag lever i en sådan film. Som att mitt liv är förbestämt av ett par regissörer, precis som i filmen The Truman Show. Varje dag sitter tusentals tv-tittare och åh:ar sig åt mig och min pojke. Över de kyssar han ger mig och de ord vi uttalar till varandra. Fast sen så avslutas såklart filmen när jag upptäcker att allt är rekvisita för "Filmen om Evelina", till och med min MIN Viktor. Men det gör ju ingenting, för eftersom mitt liv är en film kommer han ha blivit kär i mig ändå. Along the way.
Det är i alla fall så det känns, och jag är så jävla JÄVLA kär. Och varje dag slås jag av tanken hur lyckligt lottat jag är, hur han är FÖR BRA för att vara sann. Hur detta måste vara en film.


Kommentarer
Avsändare: Lisa

underbart :)

2011-11-09 @ 11:00:27
URL: http://popflickan.blogg.se/
Avsändare: sofia

gosigooooos!

2011-11-09 @ 11:46:07
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Avsändare: Rosita

Så fint och vad glad jag är för din skull :)

2011-11-09 @ 21:18:21
URL: http://fewlix.blogg.se/
Avsändare: Anonym

Det var ju dumt, vi kan väl köra igen?

[email protected], börja du :)

2011-11-16 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om du vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback