: Jag är nästan som du


Hej! Jag heter då Evelina (född -93) och jag är halvintressant person som har en förkärlek till musik och fotografering. Mitt absoluta favoritband är Kent, och det lär du som besökare att märka, om inte nu, om ett tag. Jag går första året på den Samhällsvetenskapliga linjen på Birger Sjöberggymnasiet. På denna blogg tänker jag skriva och publicera tankar/åsikter/foton. Helt enkelt allt som jag har lust att skriva om. Om ni undrar något får ni gärna skriva osv osv.. Du kan förresten följa min blogg med bloglovin om du vill. Au revoir! :*

Kommentarer
Avsändare: elin

du är himla fin du evelina :)

2010-07-12 @ 11:19:32
URL: http://lovelettersforyou.blogg.se/
Avsändare: Amanda

Hej! Jag såg att du bor i Vänersborg, har själv bott där när jag var liten. Får jag fråga en liten dum fråga? Vilket dagis gick du på? Har tyvärr tappat all kontakt med staden, men det hade varit kul och se vad det blev av alla vänner! tacktack

2010-11-17 @ 23:06:52
Avsändare: Någon

Men du går ju inte i ettan längre gullet = )

2011-11-09 @ 04:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om du vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback