: Mitt liv enligt kent

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna?
Bianca

Beskriv dig själv:
Din skugga

Hur känner du dig?
Noll

Beskriv stället där du bor:
Spökstad

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
När det blåser på månen

Hur du helst transporterar dig:
Glider

Din bästa vän är:
Elite

Du och dina bästa vänner är:
Töntarna

Hur är vädret?
Halka

Favorittid på dagen:
Vid din sida

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?
På nära håll

Hur är livet enligt dig?
Vi kan väl vänta tills imorgon

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
Ingenting

Din rädsla:
Utan dina andetag

Ditt bästa råd:
Håll ditt huvud högt

Hur du skulle vilja dö:
Vy från ett luftslott

Din själs nuvarande tillstånd:
På drift

Ditt motto:
Kräm (Så nära får ingen gå)

Kommentarer
Avsändare: linda

åh, kent. bra grejer

Avsändare: Sofia

Jag tycker att det är ungefär världens bästa film!

Fast jag tror inte att du tycker det faktikst. Haha. Men den är klart värd att se!

2010-02-02 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om du vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback