: Vi har väl inga hemligheter kvar

1. Jag heter Evelina
2. Jag är rädd för måsar
3. Jag kan nästan spela gitarr
4. Jag gillar (älskar) Kent
5. Jag bor i Vänersborg som är alldeles för litet
6. Jag älskar att läsa fina bloggar istället för att plugga
7. Jag är född den 22 januari 1993
8. Jag har världens finaste vänner
9. Jag gick i musikklass i årskurs 7-9
10. Jag har en canon eos 400d
11. Jag har en lillebror som heter Jonathan och är 14 år snart
12. Jag går samhäll på Birger Sjöbergsgymnasiet
13. Jag ska på Emmabodafestivalen i sommar
14. Jag älskar att dansa
15. Jag tycker jag har alldeles för lite kläder
16. Jag har kommit 5a och 7a i USM i orientering
17. Jag älskar nagellack
18. Jag bor på två olika ställen, mina föräldrar bor inte ihop
19. Jag är som lyckligast när jag umgås med massor av människor
20. Jag älskar sommaren, fast vintern med
21. Jag har inte börjat sminka mig förrän nu
22. Jag sover med gossedjur, känns tomt annars
23. Jag har varit kär 2-3 gånger kanske
24. Jag älskar Göteborg
25. Jag gillar när jag får fina sms när jag ska sova
26. Jag gillar att klä mig i gråskala
27. Jag har två fåglar, Freddie och Bobbo
28. Jag gillar Mtv-musik i smyg
29. Jag jobbar på Café Mic och jag är även vice ordf. där
30. Jag ska flytta ifrån Vänersborg när jag har tagit studenten
31. Jag avundas folk som är riktigt bra på någonting
32. Jag har tre festivalband på min arm
33. Jag har haft ett seriöst förhållande och det varade i ett år; jag var 9 år
34. Jag har bra betyg i skolan
34. Jag är riktigt, riktigt lat
35. Jag är beroende av te
36. Jag kan inte fylla min iPod med musik, det är sjukt
37. Jag älskar mat
38. Jag vill ha en pojkvän, sånt verkar så mysigt
39. Jag älskar att vara oseriös
40. Jag gillar att resa
41. Jag har en favoritaffär; Monki
42. Jag lyssnar på Kent precis exakt nu
43. Jag pratar helst inte i telefon med någon
44. Jag är mörkrädd
45. Jag gillar töntiga "tjejfilmer"
46. Jag fruktansvärt ofotogenisk
47. Jag gillar killar som är roliga
48. Jag har haft tandställning, det var väldigt värt
49. Jag ville bli obducent när jag var yngre
50. Jag har ändrat mig nu. Nu vill jag bli advokat eller forska om religion/historia


Kommentarer
Avsändare: Hanna

Kändes bra att jag redan visste det mesta :) hihi <3

2010-03-06 @ 18:07:18
Avsändare: Sofia

Kanske kul, kanske inte kul, att mina svar på de frågorna som inte är några frågor skulle varit ungefär likadana. Iallafall hälften av dom.

Nu är det bara två veckor kvar till Kent(!!!!!!)

Jag har inget fritidskort. Problemas.

Klockan är snart två ... Borde sova. Fast, nä.

Är zebrasugen. Fast nä. Jo. God natt.

2010-03-07 @ 01:49:25
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Avsändare: Johanna

Listor är intressant!

Gillar din blogg :)

2010-03-07 @ 09:37:00
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Avsändare: Johanna

- tack underbara du!

2010-03-07 @ 17:12:25
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Avsändare: Julia

mycket stämde på mig.

jag tycker att fiskmåsar är bland det läskigaste som finns.

jag ogillar verkligen att prata i telefon. jag är beroende av te. eh ja plus massa mer

barasåattduvetliksom.

2010-03-24 @ 13:14:58
URL: http://disarmmynightmares.blogg.se/
Avsändare: a

känns helt psycho att nästan alla punkter skulle kunna vara skrivna av mig ehehe :)

2010-03-28 @ 00:03:29
URL: http://rejectedthoughts.tk
Avsändare: hanna

Vi är rätt lika du och jag, fast jag är rädd för vita skåpbilar istället för fismåsar, men jag tycker det är otroligt fint att få sms vid nattkudden.

2010-03-28 @ 12:04:22
URL: http://hannour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om du vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback