: 2012 - photobooth

Hängde i skolan med Ines
 
Var trött
 
Satt utomhus och skrev noveller till mitt projektarbete
 
Åkte till Trysil och brände näsan x1000
 
Tränade en gång och dog
 
Prövade studentmössan och peppade!!1!
 
Slutspurtade med mitt projektarbete ute i solen (tillsammans med pinnglass)
 
Färgade håret igen inför balen och hittade coca cola
 
Åt god mat
 
Tog studenten och var fri!!!!!!
 
Gosade med min pojkvän
 
Sen jobbade jag mest och åkte till ullared och köpte lantchips (här har de tagit slut </3)
 
Flyttade till GBG för att bli jurist och var ganska pepp
 
Men föreläsningarna kändes såhär
 
Försökte peppa ändå men det gick sådär
 
Så jag flyttade tillbaka och blev sambo med min pojkvän!! Jag blev inte ledsen, nej. Men här har jag precis kollat på höstens bästa serie, Torka aldrig tårar utan handskar <3<3<3
 
Så var jag hårmodell och hade mycket smink på mig
 
Var kärare än någonsin som ni kan se på bilden
 
Fast trött på att vara sjuk hela tiden. Här är jag mystiskt röd i ögat
 
Sen blev det kallt och snön föll över staden. Snipp snapp snut, så var 2012 slut!

Kommentarer
Avsändare: tjejen på första bilden

den första bilden kan va den fulaste bilden jag sett hahaha...

2013-01-08 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om du vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback